قلب شکسته
 
asheghane ha

www.love-shoji.loxblog.com

 
 
....
قلب شکسته
ارسال شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, - 11:20

کهنه فروشی داد می زد, چراغ کهنه می خرم, وسایل شکسته می خرم.

بی اختیار گفتم قلب شکسته می خری؟

گفت:اگه ارزش داشت که نمی شکستنش!

یعنی قلب من این قدر بی ارزشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

sahar2013
ساعت20:30---23 بهمن 1391
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پر هایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ...دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اصراف محبت است...(دکتر شریعتی)
باران به نظر من قلبت رو دست هرکسی نده که به راحتی بشکنش...قلب تو ارزشش بیشتر از اینهاست ولی همه نمی تونن ارزشه قلبت رو درک کنن...قربانت


sahar2013
ساعت20:30---23 بهمن 1391
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پر هایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ...دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اصراف محبت است...(دکتر شریعتی)
باران به نظر من قلبت رو دست هرکسی نده که به راحتی بشکنش...قلب تو ارزشش بیشتر از اینهاست ولی همه نمی تونن ارزشه قلبت رو درک کنن...قربانت


sahar2013
ساعت20:30---23 بهمن 1391
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پر هایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ...دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اصراف محبت است...(دکتر شریعتی)
باران به نظر من قلبت رو دست هرکسی نده که به راحتی بشکنش...قلب تو ارزشش بیشتر از اینهاست ولی همه نمی تونن ارزشه قلبت رو درک کنن...قربانت


sahar2013
ساعت20:30---23 بهمن 1391
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پر هایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ...دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اصراف محبت است...(دکتر شریعتی)
باران به نظر من قلبت رو دست هرکسی نده که به راحتی بشکنش...قلب تو ارزشش بیشتر از اینهاست ولی همه نمی تونن ارزشه قلبت رو درک کنن...قربانت


amin
ساعت15:44---21 بهمن 1391
سایت خبری پرسپولیس هک شد پاسخ:درور خدا بر شما باد

ghazal
ساعت15:32---20 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده Baran